Sista dagen på ledigheten

Idag är alltså sista dagen på min 5 dagars ledighet. Jag har verkligen bara njutit av att vara ledig. Sovit ut och träffat bra folk! Från och med imorgon så jobbar jag hela veckan ut och på söndag jobbar jag dubbelt. Från 7 på morgonen till 9 på kvällen så ska jag slava in lite pengar. Det känns idag som att det var väldigt skönt att jag tog tag i det där med tvätten, skatteverket osv igår. Idag vill jag verkligen inte röra mig mer än nödvändigt förens i eftermiddag då jag, emelie och julia ska iväg till elixia för lite träning. 

Idag kom löningen.
Den vart helt okej ändå och jag passade på att betala alla räkningar och föra över lite till sparkontot så nu är det väl bara att leva upp resten antar jag... Det sämsta var att vi var tvungna att betala boten för polisbilsincidenten tidigare i vinter. Den låg på 7500 kr eller så skulle Julia få fängelse i 15 dagar. Haha, Sara tyckte att hon kunde ta semester för att sitta där inne.
(Om man skulle ha missat vår polisincident eller vill läsa mer om den så kan ni göra det i http://jannicenorge.blogg.se/2011/december/snon-ligger-vit-pa-taken.html)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0