Rustning och annat spännande!

Den senaste veckan har det varit full rulle. Vi har vart på Ikea en hel del, köpt ihop allt för helgens rust och sist, men inte minst har vi jagat soffa på alla möjliga butiker. Det är inte lätt när det är en utav oss som tänker praktiskt och den andra tänker fint. Vi har till slut fått ihop de båda sakerna och valt ut möbler och etc till vår lägenhet. 

Den här helgen är mamma och pappa här och igår fick vi lagt lite golv. Utöver det så har Morten och hans kompisar kommit en bit med målningen så efter helgen så ska hall, vardagsrum och sovrum kunna vara helt klart. Köket får vi försöka måla och greja med efter att helgen är förbi. I nuläget så får det agera arbetsplats och lagringsplats. 

Annat spännande som jag bara måste berätta om är den 5h gamla bebisen jag fick se i måndags. Det är Mortens systerdotter Ida, som kom precis på dagen och i ett rasande tempo. Jag hade turen och fick vara med att se henne först tillsammans med en väldigt stolt morbror! Hon var så liten och söt att jag blev tårögd. Tänk att något så litet och skört att skapa en sådan enorm  känslovåg för sin närhet. Jag ser verkligen fram emot att bli mera känd med den lilla tjejen! 

I övrigt har jag bytt min hombre tillbaka till rött hår. Jag kan liksom inte gå en enda höst utan att jag kommer tillbaka till det röda. Rött är snyggt tycker jag! 

Nej nu ska jag ta mig upp och sätta igång dag 2 på den extrema make-overn. 

Ha en fin dag! 
/Jannice 

Kommentarer
Postat av: Anette

Så søt du er Jannice, Ida og Marie er heldige som har deg som tante! :)

2013-09-21 @ 09:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0