Mina sambos och jag

Idag, exakt 9 dagar innan jag och min norrman firar 1 helt år tillsammans, så fick vi vrida om nyckeln till vår lägenhet. Först skulle det givetvis och återigen skrivas i några papper och deala lite med pengar, men nu är den bara VÅR! Vi var dit med Mortens pappa idag och tog bort skåp vi inte längre vill ha och fick börja köra någon diskmaskin med allt nytt som ska in i skåpen. Ja fick i alla fall över alla mina saker (förutom kläder och kärran som mamma och pappa kommer med till helgen) vilket känns skönt. Just nu sitter jag hemma på Allergot, som har vart mitt hem i över två år nu, och tänker att jag faktiskt kommer att sakna det. Kanske inte huset i sig, men definitivt vår gård om somrarna, alla glada grannar, vår händige polack och inte minst mina tjejer! Just nu är det jag, Julia, Emelie, Sanna och Andrea som bor här och vi kommer alla väldigt bra överens. Dom är fina dom! 

I veckan så hoppas jag att jag ska vara flink med att ta bilder så man får lite före och efter känsla när allt är klart :) 

Ha en fin kväll! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0