Hem ljuva hem

I helgen blir det hemgång. Jag måste hjälpa min kära pappa att packa allting. För sista gången någonsin ska jag åka hem till John g:s i helgen. Jag ska flytta och framför allt ska pappa flytta. Han ska flytta från mitt barndomshem, min trygghet och det finaste huset som finns! Jag älskar vårt hus och jag kommer alltid kalla det MITT hem. Dock ska jag till helgen utnyttja det Max med att ha en liten kräftskiva tillsammans med mina vänner. Jag ska även passa på att säga hej då till Månkis. Från och med i september så ska jag för första gången byta adress och boa in mig på riktigt i något som vi har investerat i tillsammans. Det blir den "riktiga" flytten.

Huset och Månkarbo i mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0