Gina tricot

Idag har jag vart på Gina och jobbat. Det är fruktansvärt kul och jag känner att det verkligen passar mig, men just nu känner jag mig bara dum. Jag har jobbat så sällan att jag aldrig lär mig vart saker och ting ska vara och kassan är ju egentligen lätt, men som vanligt blir man osäker och nervös i onödan. Blir man nervös och osäkert, det är DÅ man gör fel! Det irriterar mig så gränslöst när jag inte bara kan fatta allt med en gång.... Trots detta var det som vanligt väldigt roligt och något jag verklig känner tillfredsställer mig och mina framtidsplaner. Hoppas på en bra dag på lördag när jag ska jobba och stänga själv. Det kommer säkert bli topp! Man må prova för att lyckas eller nåt sånt... :) 

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0