Ingenting slår känslan

Jag vill bara började att berätta att idag, idag var en bra dag! Förutom innan klockan slog 3 egentligen... Ja, jobbdagen var sjukt jobbig! Jag har inte haft nån energi och så trött som jag har känt mig sista veckan, ja det kan jag knappt minnas att jag kände i skolan. Men iaf så har det vart en fullspäckad vecka. I måndags var jag iväg på lite jobbäventyr efter jobbet och i tisdags blev det bio med min älskade. Igår var vi iväg med jobbet på tysenfryd (Oslos svar på Liseberg) vilket var sjukt kul! Vi fick gratis glass, gratis inträdde och två korvar samtidigt som jag fick adrenalinet och pumpa helt sjukt. Massa skoj!

...och så kommer vi till idag (efter att klockan slog 3). Jag och Morten var iväg till lägenheten och tog lite mått. Efter det så drog vi till färgaffären och hämta tapet- och färgprover och kollade på golv. Sen fick jag lagad middag av min kära innan jag drog iväg på p-möte med mina nya kollegor på Gina Tricot och de, DE gav mig en riktig energiboost! Vilka härliga tjejer och som jag ser fram emot att få jobba med dom på Gina :) härligt!

Här är länk på den värsta karusellen jag någonsin åkt...

http://m.youtube.com/watch?v=PBadxWI8kYI&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DPBadxWI8kYI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0