God kväll!

Idag har det egentligen inte hänt så mycket. Jag var på jobbet i 8h som vanligt och efter det så var jag på köpcentret för att kolla in lite lampor. Det är så sjukt mycket att köpa inför en eventuell flytt så jag tänkte att det bästa är att börja skapa sig en uppfattning om vad man vill ha och vad man ungefär kommer att ha råd till.

Efter det så drog jag iväg till Anette och Petter (Mortens syster och hennes man) . Där hann jag som tur var träffa lilla Marie (deras 1åriga dotter) en stund innan det var läggdags. Det var över en månad sedan jag såg henne sist och då verkade hon överlycklig över min existens vilket jag har lust att bygga vidare på. Eftersom att det kommer dröja ett par år innan jag själv ska ha några barn så är det lite kul att passa på med barnen i min närhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0