Ryckigt och knyckigt

Dagen har vart mycket bra! Lång morgonträning, pantat, packat in håret och haft en bra dag på jobbet. Ser ni så positiv jag är alla redan? :) nu återstår bara en sak, att sova. Jag känner på mig att det kommer att bli svårt tanke på många sena jobbvakter och en sen helg med lång sovmorgon. Därför så fick jag ett tips om att ta mig ett glas vin. Det ska tydligen kunna hjälpa och då lär man väl prova tänkte jag. Dock så är detta en engångsföreteelse och ingen på andra sidan gränsen behöver oroa sig för att jag ska bli alkis! Mamma vart lite chockad och började med en gång "bara det inte blir en vana och händer för ofta". Men som sagt, no worries! Pratade med lilla mamma nu på kvällningen. Hon åker till turken imorgon och ringde för att säga farväl på en stund. Imorgon får jag lite sovmorgon då jag för första gången på mina två veckor med förfogande till bil skall nyttja det. Tänkte att jag kunde behöva den där extra halvtimmen och eftersom jag nu fyllt Emelies bil med bensa och hon är i USA så kan man ju passa på och lyxa till det lite. Blir nog förmodligen lite ryckigt och knyckigt med tanke på att jag annars aldrig kör bil nästan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0