Rena rama vanan

Har tänkt på nånting mycket länge nu... Varför gör man saker av ren vana? Kan vara saker du inte ens tycker om. En sak jag gör av ren vana och lathet är att gå till samma frisör om och om igen. Jag har bara haft en frisör jag tyckt gjort det perfekta jobbet och det var - Malin Mohlen. När jag kom från henne så låg vartenda hårstrå rätt och hon gjorde precis så som jag tänkt mig. Jag har vart hos många andra, väldigt talangfulla frisörer också, men den ena klipper lite för kort och den andra klipper upp det lite för mycket och ja.. Ni förstår poängen. Grejen är den att jag ändå alltid går tillbaka till samma. Nu i veckan ska jag till frisören och jag är sådär nöjd varje gång jag kommer därifrån, MEN av ren vana så kommer jag att gå till samma ställe igen... Why?


Kommentarer
Postat av: sara

jag klippte mig och färgade håret en gång på det klippet som ligger vid coop, precis i kurvan vetu där det är lägenheter också? blev fint :) var inte så värst dyrt heller. Inte 400 kr, men inte dyrt.

2012-09-22 @ 22:15:43
Postat av: Malin Mohlen

Nämen Jannice va otroligt söt du är :)) såg det här nu & du gjorde garanterat min dag! Hoppas allt är fint med dig & att du trivs i Norge :) kram

2013-12-13 @ 15:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0