Now you're just somebody that I used to know

Idag är det Abbes födelsedag. Han fyller 23 år och det är sjukt tråkigt att jag bara måste skriva ett grattis över Facebook. Vi gjorde nu slut för 2 år sedan och min förhoppning var att vår vänskap skulle hålla längre. Nu är vi knappt bekanta längre... Jag ringde till han ett par gånger efter att jag flyttat till norge och när jag ringde 3e gången eller nåt sånt så förstod jag att jag inte skulle ringa mer. Jag vart sjukt ledsen när jag förstod att det var vårt sista samtal och att vår sista tråd klipptes av. När vi sågs i sommars så var det som om vi var totala främligar för varandra och det kändes sjukt. En person som kände hela dig och visade förståelse och omtanke i allt. Någon du kände utan- och innantill som jämt fick dig att skratta och se dom bra sakerna ur allt dåligt.

Att vi gjorde slut var det jobbigaste jag någonsin gjort. Att såra någon man älskar är det värsta man kan göra! Det var också ett beslut vi båda behövde. Man kan inte vara fast som 21- och 18-åring och på slutet så var vår kärlek till varandra inte där. Vi var bara vänner.

Jag är grymt glad att jag fick lära känna en så snäll människa med det enorma hjärtat han har. Jag är evigt tacksam för att vi fick våra år tillsammans då jag fick lära känna och bli del helt underbar och fantastisk familj! Tack för allt och grattis till Abbe på hans dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0