Mitt i prick. Uppåt är vart vi ska

Den här dagen var helt perfekt! Gästerna har skött sig själva i princip hela dagen och jag har fått massa gjort! Jag satte på hög musik inne i köket och stod och ordnade en hel massa i takt till musiken. Vilken lycka, tjäna massa pengar på ett 10h helgpass samtidigt som man faktiskt har en sjukt bra dag! Jag jobbar bättre själv och gillar att vara ensam, men jag skulle inte vilja ha det så varje dag. Skulle bli allt för ensamt... Kanske också därför jag gillar det så mycket. Jag jobbar med människor och bor med massa människor, inte så underligt att man då njuter av lite ensamtid. Inte för att mitt val skulle falla på att jobba om jag fick bestämma vart jag skulle vara själv, men idag har jag gjort saker som människor utan hjärna skulle klarat och därav njutningen. Måste inte tänka, måste inte lösa uppgiften, du kan bara vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0