Mår som förtjänat kanske?

Idag har jag mått skit hela dagen. Huvudvärk och sängliggandes. Nästa vecka blir det nya tag, jag ska träna igen och hoppas på att sömnen ska komma med det också. Idag har jag i princip sovit hela dagen men jag har ändå väldigt svårt att hålla ögonen öppna just i detta nu.

Igår hade vi jätte trevligt! Mötes upp på stan och köpte vin, färska räkor och allt annat gott man kan önska till en räkkväll. Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord och ibland är det väldigt skönt att prata med folk som inte känner mig allt för väl och få höra nya saker ut andras synvinklar.
Det sluttade som alltid att vi gick ut för att kolla in livet ute och som alltid är det rätt mycket folk men fortfarande samma gamla människor, samma musik och samma skandaler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0