Äntligen fredag!

Fredag och löningen satt där den skulle! Dessutom så ska jag äntligen ha en ledig helg efter mina 12 dagar på jobbet. Jobbade över en timme idag igen, men det gjorde inte alls så mycket när man visste att man fick vara ledig efteråt :) imorgon ska jag stiga upp och hå promenad och sen ska jag till centret och färga håret, finally! Ska bli skönt att slippa den grova och fula utväxten. Efter det så ska jag och tjejerna kika runt en sväng på centret, köpa alkohol och gå hem och fixa oss. Imorgon blir det party! Ska bli kul och Simon kommer. Han bodde här till i somras då han bestämde sig för att börja plugga. Önskar att Rickard kunde komma också. Dom var partyduon nr Uno och var alltid på G. Dessutom saknar jag Rickard så att det gör ont! Har aldrig saknat någon såhär förr. Handlar förmodligen om att man vet att man kommer glida ifrån varandra och kanske ens aldrig ses igen. Jag saknar ju alla hemma i Sverige, men dom vet jag ju med säkerhet kommer att finnas kvar i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0