Samvetet

Idag var jobbet väldigt bra, fram tills dess att dom sista 2 timmarna kom... Trodde jag iaf, men nej då! Dom 2 timmarna som återstod av min dag blev till 4,5h istället. Tekniska problem - som alltid och eftersom att jag inte är någon tekniker och vi inte har någon på jobbet om helgerna så fick jag stå och se dum ut idag igen! Fattar inte att det ska vara så svårt att lyssna när anställda ber om någonting?! ALLT ska kosta för mycket! Då kan man ju istället kanske tänka på att det kostar oss framtida gäster kanske? Men jaja jag gjorde det jag kunde, men det är också därför jag inte fattar varför jag har så dåligt samvete när jag lämnar jobbet. Varför ska jag ha sånt samvete jämt för och inte kunna lämna jobbet när jag faktiskt lämnar jobbet? En fråga utan svar...

Nej nu vill jag bara glömma det och gå vidare med kvällen. Ska ha myskväll med mina tjejer, Anna och Julia. Vi har köpt snacks, vin och laddat vår tjejsnacks mun.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0