Nu knyter vi ihop säcken och går in i vardagen igen

Idag efter att vi ätit en rejäl hotellfrukost så packade vi in i bilen. Dom släppte av mig hemma och begav sig vidare mot Svea och jag drog iväg till klöfta för att hälsa på min kollega Carina. Vi tog igen mycket i form av tjejsnack och gick en långpromenad. När det var dax för mig att bege mig så vart jag inbjuden att äta middag med Carina och hennes sambo Chris. Efter det såg vi en stund på roliga You tube-klipp och sen satt jag mig på bussen hemåt igen. Nu sitter jag här och min nästa plan för kvällen är att bara slappa och se på serier. Kan vara skönt att få en stund till det nu när helgen har gått i ett.
 
Jag tackar alla närvarande för en fin helg och ser nu fram emot jobbveckan tis-lör!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0