Nöjd tjej!

Har precis bytt ut mitt tidiga pass imorgon till ett sent. Mycket skönare och sova ut lite och dessutom jobba tillsammans med Fritz på kvällen!

Har haft en väldigt skön morgon. Jag lag i en maskin tvätt och åt frukost och nu sitter jag här med mitt morgonkaffe. Idag ska jag försöka tvätta upp all tvätt jag har och även köra en maskin med sängkläderna jag snart ska byta. Bästa känslan att lägga sig på kvällen då :) Ska även ta mig en skön promenad och göra hårinpackning. Just nu regnar det dock så min promenad får vänta någon timme tror jag.

För övrigt så är jag fenomenalt nöjd med min tillvaro. Härliga höst, roliga jobb, bästa vännerna och två ställen jag kan kalla mitt hem. Plus att en del av slärren kommer på fredag :)

Ha en bra dag ni också, det är ni förmodligen värda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0