Mysa

Har nyss kommit hem från min pojke. Vi har, som vanligt, myst en hel del. Det var meningen att han skulle städa vilket han var sådär på enligt min mening... Vi försökte även bygga IKEA möbler vilket var omöjligt utan rätta verktygen. Innan jag for iväg till honom så hann jag med morgonprommis i sällskap av Julia och reprisen av "så mycket bättre" vilket känns som en mer lovande säsong den här gången än förra. Dock tror jag inte att någon säsong kommer kunna mäta sig med den första!

Dagens uppdatering blir mest en refresher från gårdagen men veckan som kommer så skall det ske en förändring! Jag ska börja på elixia igen. Jag måste börja slopa mina promenader nu när det börjar bli kallt igen. Termometern står just nu -8 och det blir så obehagligt att klä på sig så mycket för att sedan börja svettas och vilja klä av sig. Nej nu ska här tränas igen!

Ha en fin vecka =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0