Morgonstund har guld i mun

Det är väl så det lyder och ja, min morgon har vart bra! Jag vaknade hemma hos Morten och eftersom att han skulle jobba tidigt så var det bara för mig att pallra mig upp klockan 6. Jag valde också, istället för att han skulle skjutsa hem mig, att ta en morgonpromenad och nu sitter jag här med mitt morgonkaffe och tänker inte gå och lägga mig igen. Det skulle förmodligen bli sjukt svårt att ta sig upp igen klockan 10... Nej nu ska jag ta vara på den här morgonen i min ensamhet. Blir förmodligen lite serietittande och facebook.
 
 
Apropå Morten så ringde farmor igår och eftersom att farmor, farfar och Helena var här när vi börjat ses så snackade vi lite om han när dom var här och hälsade på. Igår när hon ringer så sitter jag brevid honom och farmor gör som min familj/släkt har tendens att göra (går händelserna kanske en aning i förväg) och häver ur sig: Hur går det med pojkvännen då? Det vart en aning pinsamt att förklara när han i efterhand frågar om jag har sagt att han är min pojkvän... Haha jaja, vi skratta iaf åt det sen och jag hoppas inte han blev skrämd av farmors uttalande :)   
 
Ha en bra dag mina vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0