Egentid

Jag tränade idag för första gången på länge! Tog det ganska lugnt och kan konstatera att jag har en bit att gå för att komma tillbaka, men så länge jag har tålamod så ordnar sig det mesta. Jag sov sjukt lite igår och har gått runt som en zombie på jobbet och bara önskat att dagen skulle få ett slut. När jag kom hem så tog jag en lång, varm dusch och kröp ner i sängen för att bara ligga och pyssla med datorn och ha lite tid för mig själv. Känns som om det var längesen jag hade kvalitetstid med mig själv, vilket jag alltid kommer vara i behov av så länge jag lever. Jag älskar att vara runt och med folk men jag älskar lika mycket att bara vara för mig själv. Väldigt viktigt att man får det också tror jag om man inte ska explodera en dag. Resonera med dig själv och få perspektiv på de senaste av händelser. Min nuvarande glädje är dock på grund av människorna i mitt liv. Jag har två ställen att kalla mitt hem med människor som bryr sig om mig. Jag har vänner jag inte kan fatta att man förtjänar, en familj som tror på mig och ett jobb som skänker mig tillhörighet och kunskap. Jag har dessutom någon att kalla "min" som får mig att le dagen lång!

The perfect life - do not kill the dream!

(Vill inflika att jag längtar till julen nu med all den snö vi fått. Jul med familjen och ett nytt år att fira in med mina vänner!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0