Besök

Den här jobb veckan måste jag bara börja med och säga har varit helt perfekt! Vi har skrattat, tagit det lugnt och fått mycket gjort på en och samma gång. Nästa vecka kommer äntligen Carina tillbaka, nu som hon varit sjukskriven i två veckor på grund av sina axlar. Det kommer bli kul!

Idag efter jobbet så var jag och hämtade ut mitt paket med mina nya klänningar från Nelly och köpte mig ett par skor. Träffade även Carina en snabbis innan jag gick vidare hem för att packa och göra mig klar tills dess att farmor, farfar och faster Helena skulle anlända. Vi åkte och checka in på Radisson Blu (sover här pga av att vi hade fullt i helgen hos oss). Efter det gick vi över till mitt hotell och jag gav dem en liten visning innan vi gick till restaurangen för att äta och dricka gott. Nu har jag slagit mig till ro i sängen med en röd näsa efter dagens alla snytningar och hoppas på en lång och skön nattsömn utan hosta.

Imorgon drar vi in till Oslo. Återstår och se vad vi hittar på! Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0