Både skönt och kul!

Rubriken beskriver min jobbdag på pricken. Det är fruktansvärt skönt med en stilla vecka på jobbet för att kunna återhämta sig från den tidigare stressperioden. Jag jobbade sent tillsammans med Fritz och som vanligt så får den mannen mig att skratta en hel del. Vi avslutade dagen med fakturascaning på huvudkontoret där huvudreceptionesten sitter på kvällen och idag var Morten där som för övrigt också är rätt kul. Nu när jag kom hem tog jag mig en prommis i det sköna vädret. Idag hade jag kunnat stanna tiden. Träden är så härligt höstiga med alla dess färger och solen sken och gjorde luften varm. Jag älskar hösten sånna här dagar! Imorgon är jag ledig och hoppas på samma sköna väder som idag! Då ska jag nog ta mig ner till sjön en tur.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0