internetlös!

Nu mina vänner så har jag vart utan internet i 4 hela dagar så jag passar på att utnyttja internet hos Morten. I lördags var vi ut och jag hade sjukt kul. Jag, julia, emelie, anna, charlie + vännina och robin hade förfest hemma hos oss och sedan drog vi ut och jag fick träffa alla pojkvännens kompisar och han mina. Vi hade sjukt kul och dansade hela kvällen och sen foljde jag med morten hem och sov. Det var fösrta dagen nånsin som vi fick vakna tillsammans utan att någon utav oss skulle på jobb - härligt! På eftermiddagen så var det bara att fixa till sig och försöka se pigg ut för att dra på barnkalas. Mortens brorson fyllde 4 år och jag skulle passa på och träffa hela släkten. Himla trevligt gäng och som vanligt så uppförde jag mig exepmlarisk ;)
 
I måndags var jag också ledig och jag passade därför på att ha maten klar till skrutten när han kom från jobbet. Vi åt lite hemma hos mig och drog sedan till hans ungkarlslya för att mysa vidare. Var även förbi en utav hans kompisar som hade lust att bjuda på hamburgare. 
 
Idag så har jag vart på jobbet för första gången för veckan och haft medarbetarsamtal. Vi passade på och ha ett med min "gamla" chef eftersom att hon slutar på fredag och gärna ville gå igenom vår tid tillsmmans. För övrigt så har vi en jobbig vecka framför oss. Jaja bara att ta ett djupt andetag och dyka i. Nu ska jag mysa viadre med min lille gutt innan det är dags för sängen.
 
God natt folkens!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0