Ambitioner och jobblycka

Jobbet, åh kära jobb! Jag har idag jobbat med alla killarna - Fritz, Gudmundur, Gard och (nytillskottet) Rasmus. Vi har skrattat så himla mycket och jag vill bara säga att killar är så härligt ärliga. Allt är rakt på och inga hämningar, vilket leder till en väldigt lättsam och rolig stämning.
På dagen när jag jobbar med tjejerna (Carina, Dragana och Zeljka) så är det en mer kärleksfull och omtänksam stämning. Vi är alla som väninnor och ser efter varandra.
Älskar vår lilla jobbfamilj - bägge två! Dessutom vill jag ge dom alla en klapp på axeln och ett högljutt TACK! Tack för att ni jobbar och står på även om jag vet att både gäster och övriga avdelningar ibland tar knäcken på oss. Vi är världens bästa team tillsammans!

Pratade med hotelldirektörn om min 100 procents tjänst jag också väntar på och jag får veta först efter novembers slut vad som kommer att ske med den. (Går just nu på 75% fast och allt utöver är extrapass men gör att jag oftast får jobba både 100% och mer en det). Skulle dock vara det allra bästa att ha 100 procent fast och alltid veta vad man får i lön. Just nu varierar det väldigt mellan månaderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0