Utbildas vidare...

Idag har jag alltså vart på kurs. Jag gjorde succé med busskortet, förutom att åka kollektivt så sparar jag ju även vatten genom att inte tvätta nån bil osv... Succé som sagt! Inget att vara nervös för iaf och det var ganska så intressant ändå. Något jag chockades över är att förr var Kinamuren människans största bebyggelse och nu är det ett en sopstation i USA som tagit den platsen! Något som också kan vara intressant för kunder, och därför också bra att veta, är att vi inom rezidor group (de dom äger oss tillsammans med andra hotell) är att vi är den kedjan med minst utsläpp utav alla! Vi är även med och stöttar childhood som drottning Silvia startade i huvudsyfte att barn skall vara barn. Lite info för både er och mig!

Men nu hörreni så måste jag knoppa. Har en jobb helg med två tidiga vakter att "se fram emot". Aja, pengar i kassan.

Ps heja Sverige! Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0