På jobbet

Sitter sliten och trøtt på jobbet utan ett piss å gøra. Det mesta vart gjort igår och nu måste jag alltså sitta hær till klockan 2 och vænta på att mina gæster ska gå. Skønt med stilla dagar, men det måste finnas grænser. Jag ær så sjukt trøtt också så en sysselsættning skulle gøra mig gott!

Igår åkte jag och Julia till flaby (dær alla våra partysvenska vænner bodde i samlad trupp en gång i tiden). Vi, tillsammans med Linn, Charlie och Emelie åt middag tillsammans och kollade på hockeyn. Efter det så drog jag och Julia ivæg med Johanna till nån typ av hemmafest, men rætt så snart efter det så ryckte det till i dansnerven. Vi drog dærfør vidare i sællskap av Johanna, kalle och Anders till jessheims egna ølbryggeri och satt och umgicks en stund innan det var dags att svænga på høfterna. Vi dansade till stængning och hade en trevlig hemgång tillsammans. Jag sov i 3 timmar och resten vet ni ju...

Idag efter jobbet så skall jag prova på det dær med træning igen. Jag hoppas innerligt att det inte blir så tungt som gårdagens tappra førsøk!

Hade gott så hørs vi imorgon!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0