Ny dag, nya tag!

Yes! Igår var jag inte alls glad över vissa situationers utveckling, men idag tror jag att jag bara tänker lägga det i erfarenhetsryggan och vandra vidare i livet. Massa roliga saker händer faktiskt i Juni månad! I helgen som kommer så jobbar jag. Det ska bli skönt att jobba själv en liten sväng. Kryssar fingrar och tår för att jag inte kommer att få springa benen av mig och att det flyter på! Helgen efter det så kommer jag tillsammans med mina grymma kollegor att ha en kväll med bowling, middag och helt säkert många skratt! Sist vi gjorde något tillsammans så var det bara vi fastanställda som var med, men nu skall även våra flitiga extrahjälper haka på! Efter det så ska jag hem till festen som faktiskt pågår i mitt hus. Vi har nämligen, samma kväll, hej-då-fest för Rickard, Simon, Sara och Henke. Den helgen ser jag verkligen fram emot :)

Nu när jag fått skriva av mig om glada saker så känns allt mycket bättre! Tack för att ni lyssnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0