New girl

I vårt hus finns 4 sovrum. Jag och Julia bor uppe och i rummet brevid bor Paulina som näst intill aldrig syns till och gör aldrig något väsen av sig. När jag flyttade hit så bodde ju även Sara här uppe. I sovrummen nere så bodde norsken och finnen i det andra. När finnen flyttade ut och Henrik flyttade in så vart det en aning trångt så de flyttade ner och in i finnens gamla rum. Efter någon månad så drog även norsken. I nästan ett halvt år har norskens rum stått tomt och vi fyra har levt precis som vi velat. Nu har vi fått nytillskott. En tjej från skåne som heter Therese har flyttat in. Eftersom att det var ytters bekvämt att bara vara vi 4 fram tills dess att hon flyttade in så tänkte vi försöka bli av med henne, men ni som känner mig vet ju att jag aldrig skulle kunna vara otrevlig mot någon oskyldig och därför lag vi rätt så snabbt ner den kampanjen. Nu har man ändå vant sig och det finns någon mer att snacka med. Hon hade dessutom med sig en dammsugare som vi får använda och gud så lätt det vart att städa. Idag efter jobb och träning så tog jag nämligen tag i städningen. Toan fick, som vanligt, en storskrubb och resten av huset vart dammat och dammsuget. Nu känns det bättre igen :)

Igår så skrev jag ju att jag skulle försöka somna vi 7, med tanke på att natten innan de bara vart en 3-timmars. Dum som jag var så lag jag mig ju i sängen där efter 5 snåret och skulle bara kolla runt lite och lyckas självklart att somna. Vaknade igen vid halv åtta. Gick upp och borsta gaddarna osv. för att sedan krypa tillbaka i kojan och sova till halv 6 imorse. Vilket sjukt sovschema jag har lyckats få till. Samtidigt så var det lite bra. Kroppen känner sig lite inställd på att sova tidigt idag och äntligen så kanske jag kan lyckas somna på en gång i natt igen.

lyxvillan
       


Kommentarer
Postat av: sara

Aah bouncycastle <3



2012-05-07 @ 21:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0