Bajsblogg

Nu strejkar bloggen med bilderna - igen! Har hållit på sedan jag kom hem med att försöka få ut dom så vi får prova imorgon igen. Här får ni iaf texten till bilderna:

Hallå!
Vi har hunnit fira mycket det senaste två dagarna. I onsdags var vi ut på en hemmafest hos några vilt främmande svenskar. Trevligt vare och efter en tag så skulle folk ut på byn och härja på krogens dansgolv. Igår så käkade vi tjejer tacos ihop och såg på paraderna. Den sista paraden var jätte rolig med alla "russ" (norska studenter). Alla dom som har röda byxor på bilderna är russ och här i Norge firar man som russ 1 månad i streck före det att man tar "examen". Igår va sista dagen så förhoppningsvis slipper vi dom röda snickarbyxorna ett tag nu. (dom ska nämligen ha på sig SAMMA byxor i en hel månad!!) verkar dock sjukt kul! På kvällen körde vi förfests hos oss och sedan ut på byn igen.
Pjuu va jag var trött imorse inför jobbet och på gymmet var det inte tal om att lyfta något så ikväll blir det tidig nattning så jag orkar göra ett nytt försök imorgon. Efter det plockar Rickard upp mig, vi ska tydligen på nån slags road trip... Sen var det väl nån slags fest igen - tur att jag är ledig i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0