Älskar sommar

Idag kom jag hem 2 timmar tidigt från jobbet pga av hårt arbete mellan mig och mins 2 kollegor. Jag och zeljka åkte hem med Fritz och fick åka utan tak! En sån bil vill jag också ha sånna här dagar, sjukt skönt med vinden i håret och en stekande sol på sig. När Sara kom hem så drog vi en tur till sjön och doppa tårna för att sedan ta driven på McDonalds för lite flurry, mumma!
Nu är jag ledig 4 dar i rad! Det ska bli skönt och speciellt att det är betald röd dag på måndag!

Har pratat med Mickan, Emmis och papi idag och jag känner allt mer hur hemlängtan kryper sig på! Nu har jag snart tagit mig igenom 1 av 2 månader... Känns som evigheters sedan jag var hem sist!

Fritz flashiga bil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0