Vilodagen!

Idag har jag vilodag från träning. Jag är ledig hela helgen, faktiskt min första lediga helg på hela året! Det är bl.a. En utav fördelarna med att bara ha ett jobb. Igår var jag in på möte till jobbet. Vi skulle få höra om sjukfrånvarons nya regler osv. Man vet ju att Norge är ett utav världens bäst betalda land, men det gäller ju även vid sjukdom. Detta leder till en hel del sjukfrånvaro. Som det ser ut just nu så har man 24 dagar om året som man får "betalt för att vara sjuk".

Ikväll så ska vi köra en liten grillkväll hos oss med nära och kära. Det skall bli morsomt! Innan de så hade jag tänkt ta Julia på lite shopping :)

Pöss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0