Veckans jobb till ända! nästan...

Hallu skruttar!
Veckan har vart slitsam med långa pass och tidiga mornar, men nu får jag lite ledigt. Behöver inte jobba imorgon, men ska jobba en stund på söndagseftermiddagen. Vi har ett stort rum som används i helgen som skall göras om till måndagen och sen är det de vanliga pappersgörat inför måndag.
Ligger rätt död just nu och ser på funal i the voice. Tidig nattning idag och upp på träning imorgon. Som alltid efter sjukdom så blir det så himla jobbigt att komma igång igen och eftersom att jag haft sådan hosta så har jag dragit ut på det lite extra!

Gjort ett vuxenköp för mina skattepengar, nämligen ett strykjärn. Vi har inget i huset och har i nödfall använt plattången, men jag tänkte att förr eller senare så kommer man väl behöva ett. Tog därför chansen när jag ändå hittade 2011s bäst i test järn. Lets see what it can do...

Nu ska jag kika vidare. God helg på er!


Kommentarer
Postat av: sara

Ditt vuxen köp får dock minuspoang eftersom vi ju faktiskt redan har ett alldeles utmärkt strykjärn i huset. Det kan aldrig räknas som vuxen köp om det inte är ABSOLUT nödvändigt ;)

2012-03-23 @ 21:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0