vårkänslor!

Den här morgonen är perfekt! Jag vaknade tidigt och gick direkt upp för att öppna balkongdörren. Utifrån kom det 10 grader varmluft och en gassande sol som sken på mig. Jag har nu hunnit tagigt upp den sista tvätten ifrån min och Saras städdag igår och nu återstår bara lite sängkläder. Just nu sitter jag på balkongen med min kaffe och har påböjat min 4e gångs läsning i Slash bok. Jag älskar den, eller ja jag älskar självbiografier i det hela, men den här är något alldeles speciellt. Kanske för att den introducerade mig på riktigt för det, jag tycker, är världens bästa rockgrupp genom tiderna. Kul att se att det finns en baksida med att tjäna ton av pengar och vara världsberömd. 

Igår så var jag ut på en springrunda efter middagen och sen pratde jag med pappsen. M och P ska hälsa på mig sista helgen i mars och jag tycker det ska blir jätte kul och visa hur jag har det och vad jag åstadkommit inom jobb. Nästa helg ska jag själv få åka hem och fira emmis, mickis, lina och åsa på mitt egna lilla vis. Egentligen så är det bara emmis som fyller år just den helgen, men jag kan ju inte åka hem varje helg. Lina fyllde år igår, på skottdagen, så i "verkligheten" så firade hon egentligen bara sin 5års dag. Åsa blir den 7e mars och Mickis den 18e. Lite knasigt att inte vara hemma på just Mickis 20års dag. Henne har jag firat varje år så länge jag kan minnas!

Idag klockan halv 4 så är det dags för 500 kalorierElixia igen. Jag hoppas verkligen att jag kommer ha lite mindre träningsvärk den här gången! Förra veckan så kunde jga inte gå nrmalt förens på söndagen. 

Vi hörs!     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0