tips från coacher?

Inledn.
På tisdagseftermiddagarna så brukar jag alltid skriva om hur stressigt det var på jobbet, vilket det i och för sig var, men idag så tänker jag skriva om nåt annat, nån annan.

Jag lämnade Sverige för över ett halvt år sedan nu och det fanns massa saker jag visste att jag skulle sakna. Jag visste dock inte att jag skulle sakna en viss person. Någon jag tyckte mer om än jag vad jag själv hade vetskap om. Det är inte lätt att ha känslor för någon, men jag har alltid tänkt att om man inte kommer i kontakt med dem eller, som i det här fallet, personen i fråga så kommer man också att glömma att gå vidare. Lättare sagt än gjort såhär i efterhand. Jag kan inte glömma och svårare än de så har jag verkligen sjukt svårt att inte tänka. Hur ska man egentligen sluta tänka på någon man knappt har kontakt med? Låter lättare än vad det är, but no! ...låter som en poetisk, nerkärad megatönt. I know, men det var inte det som var budskapet. En och en annan liten ledsagare ibland er kanske? Något form av tips kanske?




Förutom de så hittade jag en så sjukt söt sibirian husky på blocket
(dröm hund!! + blå ögon, of course)
...och en nakenkatt, men den var mest bara charmigt ful och rolig.  
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0