Svabba hyddan

Idag har jag haft STOR städ! Jag har hållet på i 3h och verkligen kört hårt! Tog och köpte mig nya dammsugarpåsar idag och sen kunde bag bara inte låta bli med tvätt, sängkläder, dammning och skur. Jag handskurade hela toaletten och skura köket och vardagsrummet 2-3 gånger. Nu känner jag mig iaf nöjd och glad. Rena terapin. Först vart jag arg och där råkade Henrik kliva in nånstans i mitten och få skit... Efter det så var det bara upplyftande, och se på resultatet!

I helgen kommer Julia hem och det ska vi fira med grillkväll här i huset. Antagligen blir det nån öl också :) tyvärr jobbar jag i helgen, men som tur är så blev det tidigt på lördag och sent på söndag!
Hoppas på lika fint väder som de senaste dagarna. 15+ är inte fy skam när man bor i Norge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0