sjuk = äcklig!

Nu har jag tagit en efterlängtad dusch och fått lite ordning på mig själv. Det är ju inte precis hjälpnade att man känner sig äcklig under sjukdomen. Men just de här dagarna har jag verkligen varit äcklig. På en gång då jag klev utifrån duschen så mådde jag bättre igen! Lite fräschare och friskare. Som grädde på moset så kom solen fram också. Så kanske att det är hög tid att ta sig ut i friska luften en sväng. Jag skall först tillaga min lax, som jag skrev om för ett tag sedan. Med tanke på att den skall vara i ugnen i ca en timme så finns det gott om tid för lite frisk luft, men sen är det ju också så att det vankas en ny match idag. AIK-Luleå som jag tror kan bli ganska spännande. Tänk att AIK varje år blir ett utav de sämre lagen i grundomgången men senare lyckas slå ut serievinnarna ändå. Ett lag som vet när det gäller iaf...

Imorgon väntas det jobb. Får se hur morgonen ser ut, men jag hoppas verkligen att jag skall lyckas må bättre än tidigare i helgen! Håll tummarna :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0