Hur ska de gå?

Vaknade nu och mår absolut bättre! Jag sov från hemkomsten från jobbet och fram tills det var läggdags. Jag hann få i mig lite mat och se en halv film, men det var de. Med tanke på att jag äntligen är utvilad så känns det mycket bättre idag. Har svettats mycket och har fortsatt ont i kroppen, men förhoppningsvis så kommer mat och vila under dagen att underlätta. Jag har ju nämligen en jobbhelg att ta mig igenom. Det var faktiskt just det som fick mig att ta beslutet om att vara hemma idag. Det är bättre att vara sjuk dom dagar det finns folk att fylla jobb med.

Det ovanstående varifrån tidigare idag, närmre bestämt klockan 2. Sov ordentligt kan en säga... Blir ingen hel jobbhelg iaf. Min chef ringde och bad mig ligga kvar i sängen under morgondagen också för säkerhetsskull. Kanske det blir jobb på söndag istället då, men efter det så blir jobb hela veckan med ca 600 gäster dagligen så det är nog bäst att vara ordentligt utvilad och frisk!

Nu ska jag sova igen - känns som det enda jag gör... Fått i mig lite piller och hoppas natten inte blir lika svettig som tidigare!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0