Beercall!

Hej kära läsare!
Idag så har jobbet oerhört stressigt! Inte en lugn stund. Jag satt vid reception idag och kunde inte lyfta rumpan mellan 8-11. Efter jobbet så åkte jag och Carina till elixia för lite träning. Idag var jag helt slut i kroppen och trots en relativt lugn träning så känner jag mig tröttare än någonsin.
Ikväll är det beercall och eftersom Julia och Emilie är sjuka så får det bli jag, Sanna, Rickard och Simon. Det blir nog kul, men som vanligt så vet jag inte hur det blir med utgång. Jobbar ju imorgon, fast sen i och för sig...

Gjorde mig själv en supergod middag idag. Det blev ört- och citronmarinerade laxfileer tillsammans med broccoli, blomkål och morötter. Det blir mycket broccolimix nu när jag strålat samman med Fritz för att undvika för mycket kolhydrater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0