Usch och fy!

Det har hänt! Jag fick lov att pallra mig ur sängen imorse och dra till jobbet trots den sömnlösa, svettiga natten. Var tvungen att starta maskineriet på jobbet, då jag var själv imorse. Kl.12 vart jag hemskickad och fick stränga order om att stanna hemma imorgon också för att kurera mig! Nu ligger jag alltså här. Ond hals, feber och en lidande smärta i kroppen. Jag får sådan himla lust att ringa föräldrarna och låta så ynklig (som jag känner mig) och hoppas på att dom tycker så synd om mig som när man var liten. Jag upplevde nämligen alltid att det hjälpte tillfrisknadsprosessen att få sympati och lite extra kärlek.

Vi hörs av när jag mår bättre!


Kommentarer
Postat av: Anonym

faster tycker synd om dej, så ta och krya på dej nu kram Susse

2012-06-14 @ 23:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0