tvätta tvätta

Dom två senaste nätterna har jag sovit som en stjärna. Inte vaknat och somnat på studs, härligt härligt! Ibland blir det här lite som en sömnblogg, men min vardag på jobbet styrs helt av sömnen. Idag var sista dagen med mycket gäster och det kommande två och sista jobbdagarna så blir det ca 5 möten att dela på mellan mig och mina 3 kollegor. Dock så har vi fått en redig lista med städsaker att pyssla med och jag som i annat fall uppskattar det rätt mycket är ändå väldigt glad över att det bara blir två dagar för mig. Jag tycker inte om att göra saker när det kommer med krav på det sättet. Det allra roligaste med att städa är att man ofta gör någon glad med resultatet, men när det fakriskt förväntas av en så blir det inte alls lika uppskattat!
 
Idag tog jag mig en tur på elixia efter jobbet och fy vad jobbigt det är att börja om på nytt igen efter sjukdom. nu var det ca 10 dagar sedan sist jag tränade sist och ett så långt uppehåll har jag inte haft på länge. skönt var det iaf och imorgon så kommer jag förmodligen att göra densamma. Nu ska tvätt fylla resten utav min kväll. Jag måste få undan all tvätt innan fredag när jag åker. Jag kommer inte vilja komma hem hit efter sommaren med en massa tvätt att ta tag i.
 
Bilder från midsommar:
(för er som missade dem på FB)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0