Semetern har börjat

Vemod hit och vemod dit, men så äre! Det är vemodigt att lämna norge, jobbet, vänner och kollegor och det är vemodigt att lämna sverige, familj och vänner. Jag känner vemod mest hela tiden, men samtidigt så känner jag mig så enormt lyckligt lottad. Jag är så himla glad att jag flyttade till norge och fick nya perspektiv och efrarenheter. Jag uppskattar min familj och mina vänner hemma i sverige mycket mer, samtidigt som jag känner att jobbet och allt tillhörande tillfredställer min vardag till fullo här i norge för tillfället. Det låter som att jag ska flytta, men nej då - bara semester i en månads tid framöver. Jag ska försöka få ut allt jag kan utav den här semestern och bara njuta. jag börjar med att fira dagsslutet med en semesteröl.
 
Imorgon drar jag iväg till Sverige och har två utav dom finste i världen som taxichaufförer hem från arlanda.
Vi ses i Sverige och snälla hör av er om ni vill ses i sommar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0