Sekreterare

Hallå där!

Idag hade vi, som tidigare nämnt, p-möte. Jag agerade idag sekreterare och har ägnat mestadelen av eftermiddagen åt att renskriva mina notiser. Den är nu inskickad och dokumenterad som "personalmöte 04-06-12".
Det mesta som blev sagt har väl egentligen sagts förr, men för en gångs skull så känner jag mig helt tömd. Jag lättade hjärtat till fullo och hoppas att det fortsättningsvis ska visa sig som en positiv sak. Det kan vara oerhört jobbigt att säga som man tycker, men också väldigt nyttigt. Jag själv, som den frispråkige människa jag är väljer dock mina tillfällen ytterst noga. Jag tror inte dom som uppfattar mig som uttrycksfull och nästintill dominant skulle känna igen mig på jobbet.

Imorgon skall jag, enligt dagens plan, gå upp och ta mg en promenad. Jag börjar inte jobbet förrän 15.00.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0