pigg och kry!

Jag har inatt funnit svaret till när man ska gå och lägga sig för att vakna pigg och utvilad kl. 05.15. Svaret är kl halv 10. Jag damp i säng med en gång jag kom hem från jobbet igår med en hemsk huvudvärk. Idag mår jag bra och är mycket utvilad, vilket känns skönt och ytters ovanligt! Nu har jag resten utav veckan med 7-15 vakter. Jag har tagit på mig mycket senvakter nu eftersom att det nästintill bara är jag (och Fritz, som var dag jobbar mellan 15-23) som vill jobba senvakter. Igår var det bara mig och Fritz och vi hade lagom mycket att göra för att det skulle bli en bra jobbkväll. Nu ska jag dra iväg till jobbet och hoppas att jag under de kommande dagarna ska vara lika pigg som idag! Äntligen ska jag också komma igång med träningen igen efter 9 dagars uppehåll med en hemsk hosta! 

Jag pratade med min mormor igår också. Hon fyllde 70 år i söndags och ärligt talat känns det mer och mer som jag kommer ikapp henne, för den kvinnan ådras inte!


Grattis till min fina lillasyster också, som igår slutade högstadiet!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0