öronproblem!

Idag mår jag egentligen bättre än de tidigare 2 dagarna förutom en liten detalj. Jag har så himla ont i ett utav öronen. Jag tänkte att det bara kunde vara att jag ät täppt och att det blivit lock för örat pga det, men igår innan sovdags så gjorde mitt öra otroligt ont! Jag vaknade av att det var bättre idag, men är fortfarande helt döv på det vänstra örat. Om det inte blir bättre imorgon så får jag gå till farbror doktorn helt enkelt! Jag kan ju inte helt utesluta en öroninflamation, eller? Någon som haft det och vet hur det känns?

Egentligen är jag lite avundsjuk på dom som står och hoppar till david guetta mfl. på Stockholm summerburst just nu, men ännu mer avundsjuk är jag på de som fick njuta av Slash gitarr på hultsfred i tordags kväll. Önskar oftare och oftare att jag kunde vara på yvå ställen samtidigt!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0