omelett

Vemod inför den sista jobbdagen imorgon... Samtidigt är jag så himla glad när jag tänker på vart jag ska och vilka jag ska träffa! har klarat den sista tvätten nu och väntar på att få hänga. I väntan på det ska jag ta mig en prommis. Det är så himla fint väder och skönt ute så man måste ju passa på. Jag har dock gjort mitt på träningsbiten idag, men det skadar ju aldrig med nån kilometer extra för dagen. När jag kom hem så vart det till å laga en omelett. Har kommit på att det är en perfekta maträtten. Det går sjukt fort och så kan man stoppa i lite vad man vill. Min nuvarande favvis är med champinjoner, brocolli och bacon.
 
Ledsen att det inte blir några bilder nu under de här dagarna, men jag lämnade min dator hemma i helgen så jag får "jobba" med julles dator så länge.
 
pöss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0