Kos VS Kaos

Helgen har varit omtumlande! Sjukt mycket att göra igår och jag fick jobba över i 2,5 timme. Det var egentligen inte så farligt pga att gästerna har skött sig otroligt bra på egen hand och det är egentligen de psykiska jobbet som är mest krävande. Fysiskt sätt så var jag dock väldigt sliten igår när jag kom hem. Det värkte överallt i kroppen! MEN, jag klarade av dagen! Idag så bad jag min chef sätta in någon extra ifall det skulle bli så som dagen innan, men inte då! Gästerna gick hem i god tid och tillsammans kunde vi hjälpas åt med allt arbete. Det var skönt att få avlastning och samtidigt någon att snacka med. Jag tror i och för sig att hjälpte att jag till dagens jobb hade förväntat mig ett värre helvete än igår.

Nu känner jag mig väldigt utpumpad och nöjd med det jag åstadkommit i helgen. Dom som kommer på jobb imorgon kommer aldrig att ana hur det såg ut på avdelningen under lördagen. Dessutom så var Rickard en fantastisk rumskompis!  

Imorgon är jag ledig, men ska in på personalmöte och hoppas, som tidigare, på ett bättre nystart!





   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0