hmmm

Well the new girl had a party last night... Trots attt både jag och Julia behövde en lång nattsömn så fick vi leva utan den inatt också. Den nya tjejen hade ett party som var lovat ute på altanen och hade dom ändå bara suttit där så fine, men nu kom dom upp till oss på övervåningen och stod och skrek i hallen. Usch, inte alls vad jag behövde för tillfället. Dessutom var det okänt folk i soffan imorse! Frågar man inte om sånt först i ett kollektiv?! Nåväl jag börjar ju sent idag och har tagit mg en prommis så jag håller mig kanske flytande under dagen, men stackars Julle som skulle upp 4 och fortfarande inte hade sovit en blund vid 2 tiden.
 
Nu ska jag borsta lite tänder och ta mig till bussen. Idag bjuds det på sommerlunch på jobbet :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni kanske stör henne också när ni har fest?

2012-06-26 @ 14:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0