YES!!

Sverige är i final i JVM! Hur härligt som helst. I natt var jag nämligen uppe för att se den nervkittlande matchen och höll på cupen på att käka upp hela min tröja... Jag vart verklgen helt paralyserad av spänningen och dramatiken efter att Sverige kvitterat till 2-2 med bara en minut kvar att spela. Efter det så inleds en förlängning på 10 min där man tror Sverige, med stort övertag, ska få in den. Samtidigt som man i nästa sekund tror att Finland ska få in ett turmål. Som tur var gick det vägen efter strafflägningen och nu vet vi ju även att Ryssland är våra motståndare i finalen som spelas natten till fredag. Jag ska helt klart sitta bänkad! 

Känns skönt att jag fått min dos av hockey nu när jag vart hemma. I norge har vi inte rätt kanaler och jag har ännu inte lyckats hitta nån sida för att streama nån match. Det bästa är att jag hinner lagom hem från London närsta tisdag för att se HV-matchen i JönköpingLivs tröja skall upp i taket!

Min pappa fick denna i julklapp, vilket ändå visar ett utav de intressen
som familjen faktiskt har gemensamt. Dock är den i helt fel färg...
   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0