Träning...

Vad kan jag säga? Ibland får jag ryck. Idag så åkte jag direkt till Elixia efter jobbet. Väldigt skönt utan så mycket folk och träning i lugn och ro. Jag kom dit vid halv tre, efter att jag slutat 2 på jobbet. Jag tränade i ca 1 timme med löp och cirkelträning, vilket är min standard. Efter det så såg jag att det var en halvtimme tills Zumban skulle börja så jag kunde ju bara inte missa det. Jag tränade därför en halvtimme till och körde sedan ett Zumbapass på en timme efter det. Jag hade inte rört mig ordentlig sedan jag kom tillbaka hit till Norge så imorgon känns det som att jag kommer att ha lite träningsvärk. Dock är jag glad över det. Jag hade fullt med energi och kände verkligen att det skulle fungera att träna såhär efter jobbet. Bara hoppa av utanför och sedan 10-15 minuters promenad hem. Kan hända att jag tar bussen hem ibland också, men det är lov! 

Nu är det bara att försöka hålla i. Jag har verkligen svårt för att ta tag i mig själv och börja i någon vettig ände. Jag är dessutom väldigt lat, har alltid varit och speciellt när någon sagt åt mig hur jag ska träna. Jag har dock förstått att det är bara jag som kan göra något åt det och jag vill göra det hrä. Min vilja har det aldrig varit fel på så omöjligt är det absolut inte!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att inte att du är ett dugg lat! du är ju hhur hurtig som helst!:)

2012-01-26 @ 00:04:35
URL: http://emmahey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0