Tillbaka i Norge

Jag har alltså varit tillbaka i norge nu i tre dagar. Jag landade i onsdagskvæll och har med en gång fått anpassa mig fort. Det mesta ær væl densamma skulle jag sæga. Jag har næmligen kørt några pass på båda jobben, med tidiga mornar och sena kvællar. Idag så jobbar jag sjælvstændigt park inn, dær jag nu fått en fast tjænst. Så himla skønt!!

Igår var det fest. Først var vi med Anna och Linn i deras lægenhet innan vi drog till Simon (Annas bror) som hade sina svenska vænner på besøk. Några vældigt trevliga typer som vi alltså sammanstrålade med innan vi drog till den egentliga fest. Det var någon från Julias jobb som bjudit på fest och den var væl sådær kan man sæga.. Men då gick vi på krogen istællet! Jag hade jætte roligt och fick bland annat træffat Anna, Linn och Rickard igen, men en grym huvudværk satte verkligen stopp før en bra kvæll. Den bara stegrade hela tiden och nær jag kom hem var jag tvungen att spy och kunde inte somna på ett långt tag pga værken. Verkligen mærkligt, men jag førstår hur folk med migræn måste kænna sig nu.

Idag mår jag iaf bættre, men kænner mig en aning dåsig... Jag ska iaf førsøka ta mig igenom den hær jobbdagen och sedan gå hem och sova så fort jag kan. 

puss på er!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0