Sverige

Igår så var jag och Julia så flinka att vi skottade hela vår uppfart (stor). Vi har klart den största uppfarten på vår gata och ändå så kommer grannarna ut och slår igång snöslungorna. Efter det så passade jag och Julia på att göra en varsin snöängel. Jag pratade med Åsa efter det och tydligen så skulle asfalten komma fram om man skulle göra nåt liknande i Sverige. Vi har verkligen mycke snö, riktigt mycke. På kvällen så åkte Julia och co in till Oslo och skulle festa och Sara och Henrik var iväg på avskedsfest för Ellen och co (de som Henrik bodde med före vår tid). Jag passade då på att umgås lite mer med Rickard och som vanligt så vart det lite tävling oss emellan. Vi spela ett roligt spel (typ som UNO) och tittade på skräckis.

Idag så var Jag, Julia, Emelie och Anna iväg till Charlottenberg (Sverige precis vid riksgränsen). Vi handlade mycket mat och gotteri så vi kan bunkra upp för en tid nu :) Det var i vart fall trevligt med en liten roadtrip, men jag har en sån hemsk huvudvärk som spökar. 

Nu ska jag och Julia se på en film - In time!       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0